woensdag 24 september 2008

De kop is eraf

Vanmiddag is Breda Photo gestart. Nog niet officieel. Dat gebeurt morgen pas. We hebben een pers preview gehouden... Een boek van Ahmet Polat gepresenteerd... Zijn expositie in de nbks bekeken... Tot voor kort waren het woorden, plannen, ideeën... Nu is het echt. Met echte beelden, echte mensen en echte reacties van die mensen.

De eerste mensen die even stoppen voor een beeld in het Chassé park. Op weg naar huis, naar werk, boodschappen doen, de hond uitlaten, ... allemaal houden ze in, blijven ze staan, bekijken ze de beelden... Mooie momenten.
















Website Roel

Roel heeft ook een eigen website. Over Designmanagement, Communicatie en Projectmanagement. Zie Roel.

Welkom

Het moest er toch een keer van komen. Zo'n plekje op het net waar je vaker van je laat horen. Over dingen die je bezighouden, irriteren, inspireren. Dit is 'm dan. Welkom.

Laat me gelijk iets vertellen over wat me nú bezighoudt. Breda Photo 2008 start morgen. Vandaag de preview voor de pers. Morgen de opening door Thom Hoffman. Vrijdag de opening van de expositie van Martin Parr in het Graphic Design Museum.
Het wordt een enorm goed festival. We hebben er als team keihard aan gewerkt om het te laten slagen. Om het beter te laten zijn dan de vorige edities. Om het een opstap te laten zijn naar nog een veel beter festival over twee jaar. Kom kijken en oordeel zelf!













Dit is het campagnebeeld, een foto van Claudine Doury / Agence Vu', een portret van een meisje uit Kazachstan.

Kijk ook op:
Artikel BNDeStem 24 sept 2008