woensdag 24 september 2008

Welkom

Het moest er toch een keer van komen. Zo'n plekje op het net waar je vaker van je laat horen. Over dingen die je bezighouden, irriteren, inspireren. Dit is 'm dan. Welkom.

Laat me gelijk iets vertellen over wat me nĂș bezighoudt. Breda Photo 2008 start morgen. Vandaag de preview voor de pers. Morgen de opening door Thom Hoffman. Vrijdag de opening van de expositie van Martin Parr in het Graphic Design Museum.
Het wordt een enorm goed festival. We hebben er als team keihard aan gewerkt om het te laten slagen. Om het beter te laten zijn dan de vorige edities. Om het een opstap te laten zijn naar nog een veel beter festival over twee jaar. Kom kijken en oordeel zelf!













Dit is het campagnebeeld, een foto van Claudine Doury / Agence Vu', een portret van een meisje uit Kazachstan.

Kijk ook op:
Artikel BNDeStem 24 sept 2008

Geen opmerkingen: