woensdag 7 januari 2009

Een nieuw jaar

Het valt nog best tegen om met enige regelmaat een bericht te posten.
De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van een nieuwe huisstijl voor de Provincie Noord-Holland. Die is per 1 januari in gebruik genomen. Om dan even de tijd te nemen om ...
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar.

De huisstijl voor de provincie is overigens goed ontvangen. Het heeft wat voeten in de aarde gehad. Maar de provincie kan zich weer presenteren met een moderne, sterke huisstijl. Een huisstijl waar kracht vanuit gaat. Maar bovenal ook een huisstijl die ervoor zorgt dat middelen efficiƫnter en consistenter te ontwikkelen zijn. We hebben een behoorlijke besparing gerealiseerd op allerhande vlakken. Ik ben er trots op dat dat goed heeft uitgepakt.

Geen opmerkingen: