
De afgelopen paar jaar heb ik als projectleider (als designmanager) gewerkt aan de ontwikkeling en implementatie van een nieuwe huisstijl voor de Provincie Noord-Holland. De huisstijl wordt gefaseerd ingevoerd. Vanaf 1 januari jl mogen medewerkers het nieuwe logo gebruiken. Vooralsnog is iedereen enthousiast. Zowel intern als extern wordt goed op de nieuwe stijl gereageerd. Belangrijker nog is hetgeen we voor de organisatie bewerkstelligd hebben: forse besparingen door slimmere inzet van middelen, een andere aanpak van de signing van het wagenpark, opschoning van templates en sjablonen in de kantoorautomatisering, etc.
Concept en ontwerp zijn ontwikkeld door Eden Design. De implementatie is verzorgd door de ontwerpers van Funcke Ontwerpers. En het project was nooit van de grond gekomen zonder de enorme hulp en toewijding van Vera Kerkvliet van de provincie.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten