zaterdag 16 mei 2009

Er zijn van die huisstijlen...

... waar ik maar niet aan kan wennen. Al jaren kijk ik ernaar en vraag me af: 'wat vind ik er nou van?'. Eén van die stijlen is de identiteit van Albert, de thuisservice van Albert Heijn.
Herkenbaar? Ja. Eigen? Ja. ... Maar die vorm... Het is niet mooi (ik realiseer me, dat is volledig subjectief), het klopt niet, het past niet... Ik zal er nooit aan wennen.

Geen opmerkingen: