vrijdag 5 juni 2009

Wir sind Opel




















In Duitsland is onlangs hard gestreden voor het behoud van Opel. Dat is gelukt. Opel blijft.

In de krant zag ik een prachtige foto van werknemers van Opel met die opvallende gele shirts.
Die verbondenheid met het bedrijf, die wil om dat ook uit te dragen, de kracht van die boodschap... Prachtig voorbeeld van hoe bedrijfsidentiteit overtuigend uitgedragen wordt.

Geen opmerkingen: