skip to main
|
skip to sidebar
roel on design
dinsdag 23 juni 2009
Harley Davidson XL1200R
Hij is gewoon mooi. En als je het over 'sounddesign' hebt...
1 opmerking:
Joris Bax
zei
Mooi Fietsje! Groet! Joris Bax
http://j-stone.hyves.nl/
15 juli 2009 om 10:30
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Twitter Updates
Twitter Updates
follow me on Twitter
Blogarchief
▼
2009
(25)
▼
juni
(3)
Schoonheid zit in de eenvoud
Harley Davidson XL1200R
Wir sind Opel
►
mei
(9)
►
april
(3)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(4)
►
2008
(3)
►
september
(3)
Over mij
Roel Stavorinus
Roel is an independent Design Management-consultancy specializing in graphic and corporate identity design.
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
Mooi Fietsje! Groet! Joris Bax
http://j-stone.hyves.nl/
Een reactie posten