dinsdag 23 juni 2009

Harley Davidson XL1200R















Hij is gewoon mooi. En als je het over 'sounddesign' hebt...

1 opmerking:

Joris Bax zei

Mooi Fietsje! Groet! Joris Bax
http://j-stone.hyves.nl/