Vanmiddag is Breda Photo gestart. Nog niet officieel. Dat gebeurt morgen pas. We hebben een pers preview gehouden... Een boek van Ahmet Polat gepresenteerd... Zijn expositie in de nbks bekeken... Tot voor kort waren het woorden, plannen, ideeën... Nu is het echt. Met echte beelden, echte mensen en echte reacties van die mensen.
De eerste mensen die even stoppen voor een beeld in het Chassé park. Op weg naar huis, naar werk, boodschappen doen, de hond uitlaten, ... allemaal houden ze in, blijven ze staan, bekijken ze de beelden... Mooie momenten.
1 opmerking:
De kop is eraf maar de heading staat. Ik denk dat Breda trots kan zijn op Breda Photo.
Chapeau of is het tussenkop..
groetvanmarc
Een reactie posten